Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 maj 2010

postheadericon Fredag...

Idag hade spelade jag och den andra tjejen teater för barnen. Gud vad jag tyckte det var roligt:) Barnen tyckte med att det var roligt, så bara ett plus i kanten:)

Idag eller ikväll är inte Patrik hemma, han är hos en kompis i Malmö, men kommer hem senare ikväll. Men om en stund jag ska ut och äta med mina fina vänner, ska bli trevligt, mycket trevligt! Annars händer det inte mycket i helgen, får se vad den har att bjuda på!!

Nej nu ska jag göra vid mig lite. ha en bra kväll!!

0 kommentarer: