Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
14 maj 2010

postheadericon Klaga..

I detta inlägg kommer jag att klaga en del, men det är så jag känner det idag...

Kan börja med att jag inte mår bra alls idag, trodde det skulle bli bättre idag, men dessvärre blev allt bara sämre...

Kan börja med att jag igår åkte till apoteket för att införskaffa mig lite medicin för min förkylning. Vilket jag började ta redan igår. Men inatt har jag inte fått sova speciellt mycket, då jag hostat och nästan kräkt ner hela mig( utav släm ). Är så täppt i näsan och bihålorna att jag knappt kan andas. har rivit upp hela halsen pga allt hostande. Är mer död än levande kan jag påstå. MEN råga på allt så har jag min visdomstand som är påväg upp, så ont i hela munnen..

Är detta tacken för att man är ledig i tre dagar till? Jag som hade velat göra något roligt, men nej i stället får man sitta inne och hosta upp lungorna, åhhh vad roligt jag kommer att ha det idag!!!

0 kommentarer: