Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
17 maj 2010

postheadericon Måndag

Nu är vi inne i vecka 20, och det innebär sista veckan på praktiken. Tycker det är lite sorgligt, men ändå skönt. Skönt att få lite lediga dagar, som vi kommer ha nu framöver, men ändå har jag ett stort arbete som ska göras.

Helgen, har gått fort, men ändå långsamt. Har varit skönt att få vila upp sig ordentligt, efter alla sjukdomar jag fått nu. Så känner mig hyfsat pigg idag!

Igår körde vi mina föräldrar till flygplatsen i Malmö, dör dem är på Rhodos nu! Passade på att ta en tripp till Entré, åt lite mat och kollade i affärerna. Åkte även inom NetOnNet för att köpa lite saker, Tog låååång tid där inne, då inget passade så som vi hade tänkt oss. Men det kan inte alltid bli som man tänkt sig! Var inte hemma förens vi 7 tiden, så blev en film och sedan sa vi godnatt!

I lördags hände de inte mycket hemma hos oss. Låg bara i soffan och göttade oss HELA långa dagen och kvällen. Var inte ens utanför dörren, hehe!

I fredags var vi en runda på stan med Fredde och Julia. PÅ kvällen var vi hemma hos Jocke, snackade och drack lite grann, trevlig.

I torsdags var det familjemiddag i Bromölla, på Patriks sida. Lika trevligt som vanligt!!

Nej nu kallar praktiken! Ha en bra dag!

0 kommentarer: