Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
09 maj 2010

postheadericon Nervös...

Fredagens restaurangbesök blev väldigt lyckad och trevlig. Kvällen slutade rätt tidigt, men det var väldigt skönt:)

Lördagen vaknade vi båda väldigt tidigt, då ve bestämde oss för att åka och handla och fixa lite andra små saker, mysigt! Hämtade Fredde och Julia och sedan satt vi hemma hos oss och snackade, käkade och spelade spel hela kvällen. Spelade ett väldigt roligt spel som heter "Den glade mytomanen", själv även karaoke, som jag får sota för idag. Då jag inte har så mkt till röst. Hoppas den blir bättre till i morgon då jag ska få besök av min handledare, och aga ska spela teater för barnen med min handdocka.

Hela dagen idag har jag suttit med skolarbeten, det är mkt som ska ändras tills i morgon, då jag ska ha med min alla papper med, handlingsplan, VFU mål, planerings mål och jaa allt det andra som ska med handledaren. Hoppas inte jag glömmer något nu.

Det ska bli skönt denna veckan med bara 3 dagars praktik och 4 dagars ledigt. Känner att jag behöver det. Men tyvärr så har jag ett arbete som ska lämnas in nästa onsdag, så måste ta och börja med det snört, blöööö Orkar inte med fler arbeten, men tyvärr så måste jag ju det. Men det är himla skönt att jag bara har det arbetet och sedan slutarbetet kvar, sen är jag färdig för denna terminen, och då har jag klarat av ett år på högskolan, har BARA 2½ år kvar, men hoppas att dem går lika fort som detta året har gjort!!

0 kommentarer: