Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
12 maj 2010

postheadericon Varför??

Varför ska det vara så svårt att skriva ett litet arbete på bara två sidor? I vanliga fall brukar det funka bar när man väl kommit igång med arbetet, men idag står det bara still, tycker inte jag kommer något värt, och vet inte vad jag ska skriva om. Börjar bli stressad, men vet att det är en hel vecka till innan det ska lämnas in, men hade velat slippa sitta med det under helgen, men verkar som jag måste det i alla fall... Så vad gör man när man inte har en aning om vad man ska skriva? Det hade varit skit enkelt om man bara hade fått skriva utifrån sina egna tankar, men nu måste det vara kopplat till litteraturen också, och då blir det ännu svårare. Man måste tänka ett steg längre när man skriver, fruktansvärt jobbigt!! Men det blir nog bra i slutändan ändå. har funkat innan, så varför inte nu?

0 kommentarer: