Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
05 maj 2010

postheadericon Greys Anatomy

Snart börjar mitt favorit program. Jag bara älskar att kolla på Greys Anatomy.. Tyvärr är det inte lika bra som det var förr, men jag måste ändå kolla på det:)

Annars har allt gått bra både igår och idag på praktiken... Så himla skönt. Ska få halvtids omdöme på fredag, eller måndag. Hoppas hon tycker det går lika bra som jag tycker att det går. Tycker det är himla skoj med, och det är det viktigaste tycker jag!!!

Nu har Lena nästan precis åkt hem för denna dagen.. Ätit mat och kollar på Tre kronor, som vanligt..

Igår var jag i stan med Lina och Zarah, shoppade som vanligt, vi tre. Synd att man inte har så mycket pengar som man önskade, så man kunde köpa allt det där som man ville ha. Men så är livet ibland. Man kan inte alltid få det man önskar sig, Nu har vi precis köpt en ny bil, och det får man nöja sig med!!! Hoppas bara att den kommer hålla i MÅNGA år till!!

I morgon kommer det att vara en lång dag på praktiken, börjar halv 8, eller är det 8.. Måste kolla upp det. Men går ända till 4, för jag ska vara med på ett kvarts samtal, ska bli spännande och vara med på det! Annars tycker jag att jag njuter av livet för tillfället. Tycker det är väldigt bra!! Inte ofta jags skriver det, men man ska vara glad för allt det man har.. Man kan ha det sämre!

0 kommentarer: