Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
30 maj 2010

postheadericon Helgen....

I torsdags och fredags så höll jag bara på med mitt förbannade arbete, är fortfarande inte färdig med det, så blir att sitta med det idag och i morgon "suck"!!! Men snart är det över...

I fredags kväll så var det dags för tjejkväll, den spenderades tillsammans med Jennie, Madde och Julia, Vi åt på greken, och sedan kollade vi på Sex and the City ".. En bra film. Inte alls så kass som kritikerna sagt. Så vill ni se den, så gör det!!efteråt var det killkväll hemma hos oss, som vi kom hem och förstörde. Blev en sen natt...

Igår vaknade jag tidigt, sov bara 6 timmar. Men jag behövde nog inte mer sömn, skönt! Vi tog det lite lugnt på förmiddagen, sedan körde vi till Sölvesborg för att Suzi skulle klippa oss. Båda blev väldigt nöjda med klippningen, Stannade där några timmar... Alex & Suzi åkte med oss till stan, för att dem sedan skulle vidare till Hässleholm.. På kvällen var vi bara hemma och tog det lugnt. Vilket var väldigt skönt! Kollade på Eurovision, rätt låt som VANN enligt mig och Patrik!!!!

Idag blir det morsdas firande med svärmor, eftersom min egen mamma jobbar... Jo just det bestämde att vi skulle komma en runda nu på förmiddagen om mamma orkade.. Får se om hon ringer snart.. Annars ska jag bara hålla på med mitt förbannade arbete.. Kolla vad Tonny har kommenterat i det... Sen vid 3 blir det firande på rrestaurang och grejer, ska bli myisgt!!

0 kommentarer: