Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
30 maj 2010

postheadericon God kväll!!

Efter en trevlig dag tillsammans med Patriks familj så är vi nu hemma. Har dock varit hemma en stund. Först var vi nere i Tivoliparken & matade ankorna, dem är ju som gamar där nere. Helt vilda, hehe! Vi gick även en runda till lekparken, och det var nog Patrik som hade roligare än barnen, hehe. Han lekte av sig i allafall, så söt han är:)  Efter det var det buffé på Rosegarden som gällde. Blev lite besviken att dem inte hade den goda hallonpajen som dem hade där en gång när vi var där.. Men det var lika gott som vanligt annars:)

Efter det åkte vi hem en runda till Lena. Pratade bara en massa.. Eftersom min mamma jobbat idag så har vi inte haft tid att komma hem till henne. Vi kunde ha kommit innan hon började jobba, men det blev lte sressigt, så vi hoppade över det.

Nu ligger jag här, o brist på annat så bloggar jag. Skulle kunna ta tag i arbetet, men klockan är för mycket för det. Så jag tar tag i det i morgon. Då ska arbete bli klart så jag kan skicka det till snälla Tonny som får läsa mina arbeten..

Det är skönt att skolan snart är över. Har bara detta arbetet, och en filmredovisning på torsdag som ska göras. Sen är jag FÄRDIG för denna terminen. Gud vad jag ska njuta av den lediga tiden som jag har sedan. Ingen skola att bry sig om fören i September, så härligt det ska bli!! Tyvärr kommer det att hålla på såhär i 2½ år till. Så i 2½ år till kommer den största delen i min blogg säkert handla om skolan. Men som jag skrivit innan det är en stor del i mitt liv just nu, så ni får vänja er vid det.

Nej nu ska jag snart gå och lägga mig, fått en väldans huvudvärk som inte vill släppa.

0 kommentarer: