Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
24 maj 2010

postheadericon Söndag.

Såå vad gjorde jag nu igår då... Jo jag scrapbookade hela dagen. Var både roligt och skönt att ha det gjort. Tyvärr blev jag inte speciellt nöjd med sakerna jag gjorde, känner att jag inte har dem "rätta" sakerna. Allt annat som man kollar på blir så himla fint. Men jag har ingen fantasi, så himla tråkigt...

På kvällen tog jag ett litet avbrott, skulle ut och åka inlinse. Gick bra dem första 10 metrarna, sen lossade mina skruvar så hjulen åkte av, spände fast dem och kunde åka vidare. Efter mycket kämpande och stönande stannade jag och kollade hjulen igen, då hade all gummi spräckts från hjulen, därav mitt kämpande. Så fick snällt ta av mig inlinsen och gå hem igen.. Så det blev igen lång runda, men men...

Senare på kvällen/ natten åkte jag för att hämta mamma & pappa nere på Sturup (Malmö flygplats). Var inte hemma förens kl halv 3 inatt, så lagom trött är man idag... Men kan inte sova mer nu, för då kan jag inte ova ikväll..

Idag så ska jag för iväg och TRÄNA, ska bli skönt. Sen ska jag följa med mamma hem till mormor. Så idag blir det ingen skrivande, ska ta detta som en ledig dag. Får börja på mitt arbete i morgon hade jag tänkt mig

Bilder från Toselilla!!


Har gjort en ny framsida till min kalender. Blev inte jätte nöjd med den, men får vara så ändå...

Denna blev jag inte alls nöjd med, kanske gör om den en annan dag. Nu orkar jag inte göra så mycket mer...
Ha en bra dag alla!!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Va fint det blev :)

Sara med viggo sa...

Du får mer än gärna komma och hälsa på mig och viggo nu en dag. Äntligen börjar vi kunna pusta ut efter allt som varit! Hoppas du vill komma en dag nu:) kram