Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
12 maj 2010

postheadericon God morgon!

Jag bestämde mig för att stanna hemma även idag, vilket var väldigt bra, för inatt har jag knappt fått sova. Har fått sådan otäck hosta, och då är det svårt att sova.. Så får nog ta och vila en stund i eftermiddag...

Idag tänkte jag fortsätta på mitt arbete, har fått lite klarare besked om vad det är jag ska skriva i det, känns skönt! Ikväll är det klassfest på schemat, blir ingen hård fest för min del, men ska bli skoj, för det är många som kommer:)

Tyvärr är vädret inte det bästa idag, och det ska tydligen hålla på att regna hela dagen och även kvällen, typiskt. Hoppas vi hoppas över 5 kampen då, eller kanske tar den inne? Man kan hoppas:)

Annars blir det en lugn dag, Funderar som vanligt på vad man ska ha på sig ikväll, hmm! Det löser sig!

0 kommentarer: