Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
11 maj 2010

postheadericon Sjuk

Ja nu är det min tur att vara sjuk. Igår morse vaknade jag med 38,5 i feber + plus att jag hade så ont i halsen att jag knappt kunde prata. Men jag fick bege mig till förskolan ändå, för det var idag som min lärare från högskolan skulle komma. Jag förklarade läget för henne, och hon förstod mig. Men allt gick bra ändå, nästan i alla fall. Hade planerat en bättre inledning, men det sket sig. Troligtvis för att jag var ganska så nervös, men det löste sig ändå.. efter att vi haft ett så kallat "trepartssamtal" så begav jag mig hem för att sova ett par timmar tills mitt hjärta kom hem, kändes skönt. Var så rastlös så följde med honom på några ärenden, skönt att få komma ut och få lite luft:)

idag är jag hemma från förskolan, kändes lika bra. tror inte jag behöver ta igen denna dagen, eller jag hoppas inte det. Ska försöka skriva lite på drama arbetet som ska vara inne nästa vecka, lika bra att börja i tid. Men tyvärr har vi inte fått så mkt direktiv om vad vi ska skriva om, så kommer bli ett väldigt luddigt arbete, men det är deras egna fel...

nej nu är jag så himla hungrig så måste äta. Har inte kunnat äta något på nästan två dygn, så inte konstigt att magen skriker...

0 kommentarer: