Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 maj 2010

postheadericon Linas födelsedag!

Måste bara börja med att säga ett fantastiskt stort GRATTIS till min älskade Lina som fyller 22 år idag:) Hoppas du kommer få en mycket trevlig dag, idag!!

Denna veckan har varit fullspäckad från morgonens första timmar tills det var läggdags. Så har inte haft tid till något "onödigt data skrivande" därav inget bloggande. Men nu har jag tid medans mitt hjärta ligger och sover. Kommer inte ihåg när jag skrev senast men kan dra vecka en gång till.. I måndags efter praktiken satt vi barnvakt till Kevin, i tosdags så var jag hemma och städade inför igår.. I onsdag var dagen äntligen kommer som vi längtat länge efter, då var det dags att hämta våran nya bil som vi köpt:) Så snygg och fräsch!! Efter det var det dags för bio, (det var länge sedan vi var på bio) vi kollade på Iron Man 2, den var inte alls bra enligt mig, tror inte hjärtat heller tyckte om den...
I torsdags var det dags för vårt vanliga besök av svärmor, med Mat och Tre kronor, trevligt. Efter det tog vi en tur med bilen, slutade hemma hos Patriks moster, ville kolla på deras nybyggda hus, mycket snyggt. Tänk om man hade haft råd att bygga ett helt nytt hus, precis så som man vill ha det.. Jaja, kanske vinner på lotto en vacker dag!! Igår, var det veckans sista dag på praktiken, hade en trevlig dag, då vi målade med barnen, vissa tyckte det var roligare att kleta in sig själva än pappret, men det är så det ska vara. Barnen måste få testa sig fram:) PÅ kvällen var det valborgsfirande här hemma, hade en trevlig kväll, trotts att man fick oroligt samtal, men det slutade bra (tror jag) i alla fall:) Kvällen slutade vid 2 tiden...

Idag gick Patrik upp lika tidigt som vanligt, men jag låg och drog mig i sängen. Han stack till affären för att köpa frallor och ägg, gott:) har hunnit vara på Biltema och Elgiganten med idag. Ska snart sticka hem till mina föräldrar, måste hämta min handdocka, som ska bli introducerad i veckan på förskolan, spännande!!

Någon som har en bra idé på någon lek som man kan göra ute i skogen, men 3-5 åringar?? Tar tacksamt emot förslag!!

Annars blir det bara en slappe dag, idag, Ska bli skönt...

3 kommentarer:

Maria N sa...

Vad har ni köpt för bil? :)

Anna sa...

Vi har köpt en Wolksvagen passat.

Maria sa...

Aha, då var de den jag såg idag när jag väntade på bussen. Såg fin ut :)