Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 maj 2010

postheadericon Toselilla!

Igår befann jag mig på Tosellila tillsammans med 12 000 andra glada varma människor. Vädret kunde man inte klaga på. Nästan så man ville bada, hehe! Hade en trevlig dag där tillsammans med Lina, Zarah och Molly! Förbättrade brännan lite med, alltid bra det... Tyvärr somnade jag väldigt tidigt på kvällen, var helt utslagen, så inatt har jag sovit 11 timmar, men det får det vara värt...

Så vad händer idag då?? Om molnen skulle vilja flytta på sig så blir det solning hemma hos päronen, annars har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.. Kanske scrapbooka lite, var så länge sedan nu.. Eller skulle behöva börja på det där gigantiska arbetet som ska skrivas... bläää, vill inte!

Vi får se vad denna dagen bjuder på!

0 kommentarer: