Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
25 maj 2010

postheadericon Skolan igen...

Idag har jag åter igen suttit i skolbänken för att lyssna på tråkiga seminarium. Har verkligen ingen lust att befinna mig i skolan längre. Får bara så mycket ångest så fort jag befinner mig där, varför vet jag inte!

annars idag har jag hunnit betala alla räkningarna, varit & handlat, lagat mat, diskat och skrivit ABSOLUT inget alls på mitt arbete. Har bara suttit och glott på skärmen i säkert en timmes tid, utan att veta vad jag ska skriva. Jag vet inte vad det är med mig idag, men har ingen aning om hur, eller vad det är som ska skrivas. Så jag hoppas att jag kommer fram till något tills på torsdag då jag har tid att skriva igen.. För i morgon händer det saker, roliga saker.. Men jag återkommer nog i morgon ang det....

Nu ska jag vara lite social, Fredde & Jocke är här, dem har spelat tv-spel ikväll, tråkigt!!!!

0 kommentarer: