Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
05 juni 2010

postheadericon Fullt upp...

Ja, den veckan har jag fullt upp varje dag. Men det är roligt när det händer saker... Kan börja med att i tisdags ringde dem från jobbet och behövde hjälp, så fick hoppa in o jobba i onsdags, skönt med lite extra pengar! Efter jobbet så åkte vi hem till mamma för att kolla på saker till maskeraden.. Efter det var det en snabb kvällsmat och sedan var det dags för Greys Anatomy..


I torsdag var det examination i skolan, vet inte riktigt hur det gick, för fick ingen respons på arbetet. bara att hon skulle tänka över det.. Hmm jaa låter skumt, men vi får se. efter det var det en runda till stan för att träffa Lina, Zarah, Molly, Sara och Viggo.. Det var mysigt, synd bara att tiden gick så fort. Efter stan hem en runda och varva ner lite, för att sedan åka in till stan igen då det var dags för Tivoliparken tillsammans med alla andra kändes det som, hehe.. efter det åkte jag hem till Tonny, där mitt hjärta var.. Blev en sen kväll!

Fredag då jobbade jag också, efter jobbet åkte jag med till Sölvesborg, Patrik skulle fixa en sak till maskeraden, men blev inte som vi ville "tråkigt"! Efter det var det dags för bio, Kommisarie Späck.. Tyckte inte den var så himla br.. den var rolig på många ställen, men tyckte den var mest löjlig.. men men.. Nu har jag sett den i alla fall.


Så idag då ska jag SOLA hemma hos päronen, dem är dock inte hemma, men det går lika bra ändå. Ska hinna opponera på arbetet som ska redovisas på måndag. Ska fixa med kläderna till ikväll då det äntligen är dags för maskeradfesten, tycker det ska bli så himla roligt. riktigt längtar! Sen är det en massa andra små saker som behövs fixas här hemma... Så även denna dagen är räddad!!

Nej lte frukost på detta kanske, är hungrig nu...

0 kommentarer: