Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
12 juni 2010

postheadericon Vattenläcka...

I fredags var det dags för jobb ännu en dag, men bara mellan 8-11. Men tiden gick väldigt sakta och jag hann med en himla massa tycker jag under den tiden. Skönt! Efter jobbet åkte jag in till stan för att äta lunchbuffé med Patrik & Lena. Tyvärr valde vi en väldigt dålig dag (vilket vi inte hade tänkt på) för det var mycket folk över allt. Men vi fick plats på ett bord, och man kändes sig väldigt stressad, för det var många som väntade. Men så är det en dag som den i fredags, att man inte tänkte efter lite!

Efter det åkte jag, pappa & mamma för att kolla på skor till mig som jag ska ha på jobbet. Tyvärr måste jag betala det själv, inget kommunen står för MYCKET dåligt! Hittade tyvärr inga i min stl, men fick beställa. Så kommer nu i veckan, hoppas att dem passar och att dem inte är allt för dyra. När jag kom hem var det dags för att göra sig i ordning, för det var en examensfest som väntade senare på kvällen. Hade väldigt roligt där och kvällen/morgonen slutade väldigt sent...


Idag sov jag väldigt länge, behövde verkligen det. Annars har vi varit och handlat och nu skulle jag ställa mig för att diska, då jag upptäckte att det ena röret hade gått i sönder, så allt vatten rann ner på golvet, FÖRBANNAD blev jag, ringde vaktmästaren, och inget kunde han göra. För rörmockarna skulle inte komma förens på ONSDAG, så jag får snällt vänta me datt diska, OCH laga mat tills på onsdag. För jag använder ju vatten när jag lagat mat. Vad är det för någon service på detta stället?! För man verkligen lov att göra så? jag kan tillägga att jag sagt till innan om att rörer har läckt, så har haft en spann under vasken, men nu rinner ALLT vatten ner, innan droppade det bara. Vaktmästaren sa då att dem skulle fixa det, men som ni märker har dem ännu inte gjort det. Är så jävla förbannad nu. Hur grevligt är det att ha en massa disk i ett par dagar till????? Nej nu ska jag hitta på något annat, så jag kan sluta tänka på disken...

Ikväll blir det bara film och fotboll...

0 kommentarer: