Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 juli 2010

postheadericon Eclips:)

Igår hade jag min efterlängtade lediga dag. Gud vad jag såg fram emot den. Men tyvärr kunde jag inte sova så länge, för det var alldeles för varmt, suck! Eftersom det inte var så fint väder så passade jag på att utreda lite ärenden inne i stan, och träffade Zarah & Mollen för en fika, trevligt! Köpte äntligen mina älskade jeans, som jag varit ute efter länge. Köpte även en klänning som jag betalade 99 kr för, hade kostat 599, så tyckte verkligen att jag gjorde ett klipp där:)

På kvällen var det äntlligen dags för tredje delen i Twilight serien... GUUUUUD så bra dem var. Njöt av varje sekund av filmen. Längtar redan till nästa film ska komma. Tror den kommer till hösten:) När vi kom hem kollade vi på en bra, men konstig/annorlunda film. Men likt förbannat så bölade jag i den, trotts att den inte var så himla bra. Men tyckte så synd om flickan i filmen. Den har tydligen fått många + i olika tidningar...

Ikväll så hade jag planerat att ta en promenad. Men fått sådan huvudvärk, så får se om den släpper så jag kan ta en runda. Är så rädd för att jag ska få migrän, har ju fått det ett par gången dem sista åren nu. Tyvärr så lider min pappa av migrän och det är ärftligt har jag hört. Så det skulle inte förvåna mig om jag kommer lida lika mycket av det som han. Kan också vara vätskebrist jag har. Håller på att dricka en massa vatten nu, så får se om något av det hjälper..

I morgon är det fredag och då hoppas jag att det är något roligt som händer efter jobbet:)

0 kommentarer: