Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
15 juli 2010

postheadericon Städning:)

Ikväll eller nu känner jag mig redigt trött. Så det ska bli skönt att gå och lägga sig om några timmar:)

Idag har jag varit mycket duktig, Jag har storstädat här hemma, bådade dammat, damsugit och torkat golven. Det känns väldigt skönt att ha det gjort + att jag har tvättat bilden, dock bara utsidan då pappas speciella damsugare var utlånad. Men får ta det en annan dag...

När jag var hemma hos mamma och pappa så passade jag på att ta ett premiär dopp i deras bassäng, det var väldigt skönt. Fick låna en fin solhatt av mamma som jag fick ha på huvudet så jag inte skulle bränna mig mer, den var skönt och bra så ska ha den med när vi åker iväg sen:)

Lovade att köra och hämta Malin på jobbet när hon slutar 10, men sen blir det direkt i sängen för idag är jag verkligen trött.

0 kommentarer: