Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 juli 2010

postheadericon Jag vill...

Jag vet att jag inte ska klaga över mitt liv, för jag har det så jävla bra. Men vissa dagar har man inte det där "perfekta" livet. Idag är en sådan dag, då livet inte alls känns så bra. Jag blir avundsjuk på alla som redan har/kommer att få det där liv som jag vill leva. Allt känns allmänt jobbigt. Många fina människor som jag har kommit nära detta året ska flytta, och då menar jag MÅNGA, nästan alla mina vänner ska flytta ifrån stan. Jag själv har en stark känsla av att jag inte kommer att klara av skolan nästa termin, varför denna känslan?

Annars har det varit en bra början på veckan. I måndags fyllde hjärtat år, då kom Alex & Suzi hit, vi åt gott och pratade en massa blev även champagne:) I går var det fåran 5 ÅRS DAG!! Tyvärr firade vi inte det, för Patrik satt barnvakt åt Kevin och jag följde med för att spela bingo. Idag spelar hjärtat fotboll med Alex och jag är hemma för att städa & tvätta. Men jag kommer inte så långt med städandet. Har mycket att ta igen då jag inte suttit vid datorn på ett bra tag. I morgon jobbar jag sista dagen, sen är jag ledig i 3 HELA dagar! Det ska bli helt underbart ska jag berätta för er:) Jag kommer att njuta av varje sekund!!!

Nej om jag kanske skulle ta tag i städningen??

1 kommentarer:

En skånsk Göteborgare sa...

Det är väl klart du kommer klara skolan du får inte tänka så. Även om vi skulle flytta från stan så kan du alltid ringa om du behöver hjälp med skolan eller så.