Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
17 juli 2010

postheadericon Lördag kväll

Ja, nu är vi framme vid lördag kväll och det är bara en dag kvar av denna veckan. Tiden går så himla fort. Idag tycker/tyckte både jag och Patrik att det känns som söndag, kunde det inte varit söndag, för då hade jag bara haft en jobb dag kvar, sen vara ledig en dag...

Igår efter jobbet åkte jag hem till mamma & pappa, vi grillade och snackade en del. Sedan åkte vi upp till stan en runda, tog lite lotter och mamma & pappa tog vars en öl på lilla tog, vid halv 11 tiden körde vi hem igen. Patrik var i Köpenhamn igår, därför jag spenderade tiden med mina föräldrar i stället.

Ikväll har jag kvalitetstid med mitt hjärta. Orkar inte bege oss upp till stan idag. Även om det hade varit trevligt. Får ta det ett annat år när jag inte jobba så mycket. I morgon är det dags för jobb igen, så himla tråkigt. Men det är bra för tiden går SÅ himla fort, det är skönt!! På kvällen stannar vi nog bara hemma och slappar.

I går fick vi ett bra besked (kommer inte ihåg ifall jag skrivit om det innan), det var att vi ska skriva på ett kontrakt på våran nya lägenhet som vi kommer att flytta in i den 1 september!! För er som vill veta så är denna nya lägenhet på Sommarlust:) Och det är inom ABK som vi ska flytta.

0 kommentarer: