Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
12 juli 2010

postheadericon veckan som varit..

Som ni säkert har förstått så har jag haft fullt upp i veckan och ha inte haft tid/ork för att blogga. Det är så varmt här hemma att jag inte orkar något alls. Men idag har vi varit duktiga och i alla fall diskat, hehe!

Förra veckan var dte fullt av jobb, jobbade varje dag och var så trött efter jobbet, så det blev inte mycket gjort. I fredags åjte vi till Sölvesborg för att gå på Killebom lite, men gud vad dött det var där då. Men men.. I lördags var det ÄNTLIGEN dags för det efterlängtade bröllopet, allt gick jätte bra och det var ett fint bröllop. TAck för att vi fick komma!!!  I går var det dags för släktmiddag/bad i Bjärnum. badade i en sjö nära där Sara & Fredrik bor, så härligt & skönt! Efter badet blev det grillning hemma i deras trädgård tillsammans med en rolig tippsrunda, tack för en trevlig dag!!! Idag har det varit jobb, känns inte som jag gör något annat än att jobba just nu. Men denna veckan är jag ledig ons, torsdag och då ska jag bara slappa. Inte göra ett skit mer än att ligga på stranden...

Igår blev jag stucken av något vis sjön, och nu idag så har hela min arm svulnat upp. Det har svulnat så mycket så det ligger och trycker på nerven, så har fruktansvärt ont i armen. Hoppas det försvinner tills i morgon Står inte ut med denna smärta längre!!


Detta album blev en
bröllopsprent till brudparet:)










 Såhär blev inslagningen:)







Jag & Mitt hjärta:)

0 kommentarer: