Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
04 juli 2010

postheadericon Underbar helg!

Denna helgen har varit helt underbar och mycket sol. Igår var jag på Halmstads äventyrsland tillsammans med UngaAllergiker. Allt gick väldigt bra, och det var trevligt. Bra väder hade vi med, så lite bad blev det även där:) På kvällen blev vi överraskade av Alex & Suzi, som stannade över. Men tyvärr var jag så trött så jag fick gå och lägga mig mitt i allt. Men i morse kände jag mig hyfsat utvilad. Efter en snabb frukost begav vi oss till Sölvesborg för att sola och bada. Sagt och gjort. Så nu är både jag och hjärtat röda som kräftor. Bara vi inte fjällar bort det nu så är jag glad. Tog även årets första dopp i havet idag, så skönt det var. Måste ha varit ÖVER 20 grader, för så mycket som jag badade utan att frysa:)

I veckan är det bara jobb som står på spel, hela långa veckan. Kommer bli en lång och tuff veckan, men det får det vara värt...

0 kommentarer: