Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 juli 2010

postheadericon Armen...

Igår hade jag svårt att sova pga att jag hade ont i armen, men det var 'ven fruktansvärt varmt. Så idag har jag varit väldigt trött och det har varit FRUKTANSVÄRT varmt idag. Olidligt kan jag säga...

Armen var sämre i morse så visste inte om jag skulle gå till jobbet. Men bestämde mig för att gå dit ändå. Vilken tur för under dagen och u kvällen så har det försvunnit mer och mer. Nu har jag bara ett litet märke kvar från själva bettet. Så det var nog en kraftig reaktion på något som jag inte tål. Bäst att ha koll på det till nästa gång..

I morgon är jag ledig och då ska jag och Lina till stranden, ska bli så himla skönt att bara få koppla av, och i morgon får jag äntligen sova ut. Men kommer säkert inte att sova så länge för det...

I går fick vi reda på en ska, men innan jag berättar mer så måste jag vänta på ett annat besked...

0 kommentarer: