Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
05 juli 2010

postheadericon Jävla skit dag...

Fick tillbaka mitt slut arbete från skolan idag. Det var inte EN enda bra ska i arbetet, allt var bara skit. Hon ifrågasatte min yrkesroll. HUR KUL ÄR DET ATT FÅ HÖRA EN SÅDAN SAK??? Jag blev/är så jävla förbannad och ledsen. Jag verkligen hatar den läraren. jag lovar en vacker dag kommer hon att underkänna mig så jag kommer få göra om hela praktiken. Jag har hört så himla mycket elakt om henne. Hon har underkänt så himla många... Så tack jävla skit lärare för att du förstört hela min sommar. Kommer att gå och tänka på detta VARENDA dag nu...

Sen är jag så himla trött. Är trött på värmen och är så himla fysiskt trött. Kan inte sova på nätterna och vaknar stup i kvarten. Vad är det för fel på mig???? Jag brukar aldrig ha problem att sova. Ska tyvärr jobba 4 dagar till denna veckan, så någon sovmorgon får man inte.

Känner att jag är så himla negativ nu, men känner ingen positivitet och glädje i mitt liv just nu, så tyvärr kommer jag nog att vara deppig ett tag!!!

0 kommentarer: