Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
24 juli 2010

postheadericon En vecka...

Ja nu har det gått en vecka sedan sista. Men det är så mycket som händer hela tiden, så jag har inte tid att blogga. Men jag ska göra en kort resumé av hur min vecka har sett ut. Det har varit jobb alla dagar utom tisdag, och då låg jag på stranden själv, väldigt skönt men långtråkigt. I måndags efter jobbet åkte jag till Kiwiks marknad, det var trevligt. KÖpte bara lite presentpapper och sedan en blomma:) I onsdags spelade alla grabbarna fotboll borta vid Göingegatan, så då spenderade jag hela kvällen där, det var trevligt och mysigt! I torsdags så var jag bara hemma, lagade mat, diskade och städade lite. Igår kväll var vi i Olofström där vi hade släktträff på min sida. Min kusin hade hyrt en jätte fin stuga, där det fanns brugga och bastu. Jag och Patrik tog en tur med båten, det var väldigt mysigt! Idag var det tänkt att stanna längre för att bada och sola, men det bara regnar, så vi bestämde oss för att köra hem och nu ska vi snart börja packa inför flytten. Lika bra att börja i tid.

Det blev en snabb resumé av veckan. Men så är det när det är sommar, då har man inte tid!

Ikväll ska vi på bio. Vi ska Inception. Det sägs att det är årets bästa film, så vi får väl se! Ska bli mysigt att ha en dag för oss själv, OCH att jag får sova ut i morgon, det är det bästa av allt! Känner verkligen att jag behöver det. Sen blir det packning i morgon med, sen är det kalas i Bjärnum på eftermiddag, alltid lika trevligt!

Synd bara att det ska regna när man är ledig. Men tur att man har något att sysselsätta sig med nu (packningen), annars hade det varit lite tråkigt! Mem regnet behövs så man ska inte klaga, undra hur mycket regn det har kommit idag?

0 kommentarer: