Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
15 juli 2010

postheadericon Fy fan...

Fy fan vad jag brände mig i ansiktet igår. Det har varit en riktig pina att sova inatt. Både igår och i natt har jag fått ha en blöt och kall handduk över huvudet för att svalka ner det hela. Jag sk ALDRIG mer sola utan solkräm. Trodde att jag redan hade fått en lagom grund så jag kunde sola utan solkräm, men nej det kunde jag ju uppenbarligen inte. Så hädanefter blir det solkräm varje dag!!!

Idag är jag också ledig, är så himla skönt. Men är fortfarande svin trött, eller i alla fall i ögonen. Det är mulet väder ute och jag hoppas faktiskt på lite regn idag. Hade tänkt att städa här hemma, och senare i eftermiddag åka och handla lite och om jag hinner även tvätta och städa bilen, för det behövs verkligen..

Jag undrar om det ska komma någon åska nu på morgonen, eller om det bara drar förbi. PÅ ett sätt hoppas jag att det börjar åska, för då blir det förhoppningsvis lite svalare efter det. Men å andra sidan tycker jag det är väldigt obehagligt med åska, så då vill jag inte vara hemma själv. Så får se hur det slutar..

Idag är det exakt en månad kvar tills vi åker till Barcelona. Jag längtar!!!

0 kommentarer: