Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 januari 2010

postheadericon Helt slut

Idag har det varit en lång men givande dag. Först hade vi Drama, där vi gjorde lite "lära känna lekar", och även snackade lite granna.. Efter det var det dags för Musik, vilket var väldigt roligt, fick lära sig att sjunga från magen, och även där gjorde vi lite sammarbets - namn övningar.. Fast alla dessa namn övningar, så kommer jag inte ihåg alla namn, kommer nog ta ett tag innan man lär sig alla namnen.. Så nu ärjag helt slut i huvudet, vill bara lägga mig för att sova. Men vet att jag har en del att läsa, både tills i morgon och på måndag, så det är bara att sätta igång..

2 kommentarer:

sara sa...

du har en award att hämta i min blogg : )

Anna sa...

VA? Vad är det?