Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
27 januari 2010

postheadericon 27..

Idag är det löning "jippi"!!! SÅ räkningarna är betalda, och pengar blev det över denna månaden med!!!

japp nu har det även börjat snöa här, så nu kommer det "tjatiga" stormen som dem pratat om länge. Hoppas bara jag hinner in till stan, så jag kan klippa mig med. För det är vad jag ska göra idag. Ska nog börja läsa lite i någon bok som vi har tills nästa vecka, lika bra att börja itid, för i helgen ska jag faktiskt jobba, ska bli trevligt, men jobbigt!!

Nu tycker jag det börjar kännas lite jobbigt att att vi inte har någon bil, men man vänjer sig. Man planerar på ett helt annat sätt märker jag. Men är man van vid att ha bil så är man van, så är det bara. Hoppas bara att pappa hinner bli klar med den till helgen, skulle verkligen vilja ha den nu. Men det löser sig annars, får jag låna en bil av mamma. Men man vill ändå ha sin egen bil, eller hur?

Nej nu ska jag nog ta en dusch, så håret hinner torka innan jag ska bege mig ut i denna eländiga väder...

0 kommentarer: