Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 januari 2010

postheadericon Duktig..

Idag har jag minsann varit duktig. Först så fixade vi lite på arbetet, som jag hoppas vi blir klara med i morgon, skulle kännas UNDERBART! Efter det bestämde jag mig min själ att jag skulle göra något vettigt av denna dagen, och det blev det, frostade av frysen samtidigt som jag storstädade kylen och städade i badrumsskåpet, så nu känns det fräsht och fint:) Hara b ara garderoben i hallen och garderoben i datorrummet kvar att städa:)

Igår fick jag ett ryck och skulle leta upp en sak på internett, men det ledde mig in på andra spår och nu kan jag inte sluta att tänka på att jag sååå gärna vill ha den, men tyvärr kostar den ALLDELES för mycket, så får nog vänta tills jag fyller år. Det är en maskin som skär ut (stansar) figurer och alfabet, Skulle vara så himla bra att ha till min scrapbooking, men känner att jag inte har råd nu... Har hittat en på Tradera som jag har under "bevakning" just nu kostar den bara 500 kr,(i nypris kostar den 1200 kr) men det är 5 dagar kvar på den, så allt kan hända, men håll tummarna för mig att priset inte går upp så mycket mer, för då kanske jag slänger in ett bud:=)



Squeeze







Cuttlebug








Quickutz Revolution

0 kommentarer: