Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
05 januari 2010

postheadericon Trettondagsafton


Är det idag, men inget helgtillägg fick man för det, tråkigt. Men i morgon får jag det, tack vare att det är en röd dag:)

Idag har jag inte hunnit med alls mycket, inte så mkt som jag skulle vilja göra. Jag hann i alla fall skicka iväg min gamla telefon på lagning, och hämta ut min nya:) Super glad för den nya, vit och snygg:)!! (Så ser den ut som på bilden <----) Sen hann jag göra färdigt Linas blogg (om hon känner sig nöjd med den) Ska fixa lite till med min, känner mig inte redigt nöjd..

I morgon är det jobb igen, dock den sista dagen på ett tag. Men ska jobba sista helgen i januari igen, skönt med lite extra pengar:) Efter det MÅSTE jag skriva klart vårat arbete, ska lämnas in på torsdag kväll "hjälp"! Men det fixar sig...

Nej nu ska jag gå och mysa med mitt hjärta, lovade att jag skulle massera hans onda rygg.

0 kommentarer: