Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
16 januari 2010

postheadericon Lördag

Nu kan man äntligen få pusta ut, för igår (fredag) lämnade vi in vårat arbete, så nu får vi hoppas på det bästa:)

Annars så var det examens fest för Tonny igår, hade mycket trevligt där. Blev en tidigt kväll, för mitt hjärta mådde inte så bra, så vi åkte hem. Men har läst om att dem andra hade en trevlig kväll och att det ena med det andra hände där, hoppas ni alla hade en trevlig kväll och att Tonny blev nöjd med hela kalaset:)

Idag så ringde mamma vid middagstid och sa att hon/dem skulle till mormor, så snabbt på med palterna och in i bilen för att följa med en runda. Och gud vad mormor blev överraskad när jag med kom:) Roligt det där! Åkte även inom en sväng till min kusin. Skulle kolla på allt dem renoverat där hemma, mycket snyggt blev det:) Hon har även en av dem scrapbooking maskinerna som jag vill ha, så testade den, och nu blev man ÄNNU mer sugen på att skaffa sig en sådan, gud vad bra och snyggt det blir med den! Hoppas verkligen att jag kan vinna den som jag vill ha, men chansen är nog väldigt liten känner jag, men man kan alltid hoppas:)

I morgon blir det en sväng till Ikea och Älmhult, ska besöka min kusin som köpt hus, ska bli trevligt:)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag e jättenöjd:)