Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 januari 2010

postheadericon Nu så

Har vi skickat in vårat arbete, och jag kan bli en vanlig människa igen. För det där arbetet gjorde mig alldeles tokig.. Men hoppas inte vi kommer få komplettera så himla mycket, tills den RIKTIGA inlämningen... På tal om arbete, fick tillbaka mitt arbete som jag skrev i början av december, blev godkänd på även den, skulle bara komplettera en sak,SKIT bra:)

Ska strax hämta upp svärmor för att köra ut på Biltema och köpa en present till Adam, sen ska vi hit här för att laga mat och kolla på Beck:) Så det blir en kväll i lugna spår...

I morgon SKA jag bara vara ledig, in en runda i stan och även ut på Eko hade jag tänkt mig. Kanske börja städa ut julen? Känner mig inte manad för det nu när all snö har kommit. Känns tråkigt att ta väck alla tomtar och julstakar, men måste nog göra det ändå...

Nu ska jag kleta på mig lite smink hade jag tänkt mig, sen ska jag köra och hämta svärmor...

0 kommentarer: