Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
24 januari 2010

postheadericon Helgen!

Ja, precis som alla andra helger, så har även denna gått väldigt fort, tyvärr får jag lov att säga. Men den har varit trevligt. I fredags åkte jag hem till Jenny för att ha en tjejkväll, slutade med att vi åkte hem hit till killarna, och de ena med det andra hände... Det blev en sen kväll...

Igår gjorde jag inte mycket, kollade på film, och sen var det dags att göra vid sig igen, får då var det en annan tjejkväll som stod på spel. Men först skulle vi ut och äta på Chinawall, mkt gott!!! Sen var dee på med drickandet, för att sedan bege sig till Banken, där dem bara knuffades och det var bara en massa småttingar. Antingen var där 50 åringar eller 18 åringar... Tråkigt! Sen bandet var inte det bästa heller, men man hade trevligt sällskap, det är det som räknas!!

Idag händer det inte mycket. Måste gå en runda till affären för att köpa potatis, jobbigt!

Jag har inte bestämt mig ännu, igår pratade vi om vart man kunde träna. Nästan alla i min (gamla) glass, tränar på friskvårdshuset nu, och jag hade bestämt mig att jag skulle börja med Lina, men nu har det gått två veckor och vi har fortfarande inte haft tid att träna tillsammans, så det kommer nog inte bli så mkt av det nu, när hon börjar jobba. Sen är jag inte speciellt intresserad av styrketräning heller. Så jag tror det blir friskvårdhuset i stället, visst det kostar betydligt mer, men tror det är värt det när man kan välja mellan allt, både styrketräning, bad och pass... Men ska se hur min budget ser ut, sen när jag fått alla mina(få) inkomster denna kommande månad:)

1 kommentarer:

Johanna Daludd sa...

Tack för i fredags, får vi göra om snart igen, men singstar!! ;)