Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
19 januari 2010

postheadericon Ny design

Som ni märker har jag fixat en ny design på min blogg idag:) Var inte redigt nöjd med den förra, men nu tycker jag den bliv mycket bättre, vad tycker ni?

Idag vann jag förresten en sak på Tradera, vann min älskade scrapbooking-maskin. men tyvärr hade jag gjort lite fel, så ja hade råkat beställa en annan maskin från min kusin, så nu har jag två, någon som är intresserad av att köpa den ena, så hör av er!!!

Allt detta vann jag idag. Allt som allt är det värt ca 5800, och jag gav inte alls mycket för det:)

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hur gör du din design? Vad kostar maskinen? kraaam!

Anna sa...

Den översta bilden gör jag på Scrapblog som vanligt, Sen det andra gör jag i ett program som Patrik har fixat. Där även den mest okunniga kan göra en snygg blogg. Allt som allt blev det 2725, med frakten. Så jag betalade 2500 kr för sakerna. Kanske lite dyrt, men jag gjorde ett bra kap:) som jag skrev det är värt 5800 kr