Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
22 januari 2010

postheadericon Fredag

Det märks att man inte är van att gå upp, för att sedan bege sig till skolan. För även idag har man gått upp alldeles för tidigt, sitter nu här och har drygt en halvtimme kvar tills jag ska bege mig till skolan.. Ganska drygt. Men kan medge att jag fortfarande inte har ätit upp frukosten, så lite har man kvar:) Som sagt, blir skolan snart, ska få tillbaka våran tenta, som vi skrev den 4 december, bättre sen än aldrig:)

Sen ska jag faktiskt hoppa över avslutningen. För ska in till stan och äta buffé tillsammans med, Hjärtat, Lena och Malin, ska bli gott:)! Se ikväll ska jag hem till Jenny på tjej kväll. Ska sjunga Singstar, om jag inte tar fel.. Ska bli mycket trevligt!

1 kommentarer:

Johanna sa...

;) Ses i kväll!