Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
25 januari 2010

postheadericon Måndag..

Å det är -10 grader ut.. Brrrr.. Gillar vi inte alls. Jag som hade tänkt och gå in till stan senare i eftermiddag, men jag kommer nog att för frysa så, jag tar nog bussen..

Jaa, vad händer idag.. Ska diska och damsuga här hemma, sen ska jag in till stan en runda och fixa lite saker. Sen ikväll så blir det prova på träning på Friskvårdshuset, ska bli spännande.. På tal om träning, var på Nautilus igår och testade, snacka om träningsverk idag, men skönt kändes det efteråt, i allafall:)

Sen i morgon börjar skolan igen, ska faktiskt bli skönt, att få komma in i dem vanliga rutinerna igen.

Nej nu ska jag gå och göra lite gröt, till frukost!

0 kommentarer: