Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
08 januari 2010

postheadericon brrr

Det är fruktansvärt kalt ute idag, nästan så man inte vill ge sig ut. Men det måste jag, annars blir jag bara rastlös... Så en fika på stan ska jag hinna med idag. Hade annat inplanerat innan, men det blev inte så, så nu får man planera om dagen, så en runda på stan blir det idag, får se vilka som följer med, men Lina kunde i alla fall..

Sen ikväll blir det nog bio, kommer inte ihåg vilken, men hoppas den är bra. Om inte mitt jhärta blir sämre än vad han är nu, så blir det bio, så vi får se...

Åhh det känns så himla skönt att ha lämnat in arbetet, hoppas nu bara inte vi får en MASSA att komplettera nästa vecka, för det hade varit skönt med ett par lediga dagar! Börjar inte skolan förens den 26 igen:) Så lite vinterlov blir det för min del nu!!!!




Saknar det...

0 kommentarer: