Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
20 januari 2010

postheadericon God morgon!


Sååå idag händer det inte så värst mycket. Skulle åkt och tränat med Lina, men hon fick ett jobb som hon var tvungen att ta. Så vad ska man göra nudå, tänkte att jag skulle fixa den där kompleteringen till mitt arbete som jag dragit ut på så himla länge nu. Sen ska jag in en runda till stan med, måste fixa en sak. Sen i eftermiddag kommer svärmor på besök, blir middag och Beck film:) Kanske två filmer om vi hinner med det!!

Såå, nu snöar det IGEN, tycker det har snöat en hel del den sista tiden... Börjar bli trött på detta nu, vill ha SOMMAR och VÄRME!!!

Undra vart vi ska resa denna gången, OM det blir en resa.. Har några förslag, men får se om vi/jag har råd med det. Det är ju inte så lätt att spara pengar när man studerar...

0 kommentarer: