Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 januari 2010

postheadericon Usssh..

Nej nu vill jag ha vårat arbete färdigt. orkar inte tänka mera på det nu. Hoppas verkligen att vi får det sista gjort i morgon, skulle vara SÅ himla skönt att kunna skicka in det då. Men vi får se.. Annars så idag vet jag inte vad som händer, ska ta ett tag med damsugaren hade jag tänkt mig, kanske städa av kylen, skulle behövas. Skulle behöva frosta av frysen med, men vet att det tar ganska så lång tid, så maten hinner kanske tina? Måste klura ut det där innan jag bröjar med sådana saker.. Har en del skåp med som behöver städas, kanske skulle ta tag i det idag? Men känner att jag inte har någon ork, är så himla trött. Behöver skriva den där diskussionen tills i morgon med, ÅHH så mycket man vill/ska göra, men tiden räcker inte till..

Nej nu måste jag ta tag i sakerna om jag ska hinna...

2 kommentarer:

Sara sa...

sålänge det är minusgrader ute är det ju bara att ställa ut maten på ballkongen :) lätt och smidigt !

Anna sa...

Jo jag märkte med det. Hade inte den tanken innan pappa sa det:P