Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
10 januari 2010

postheadericon Ikea & Kalas

Igår var det kalas i Älmhult, men innan dess var vi en sväng på Ikea, köpte nya service och ny glas. Mycket snyggt ihop:) Köpte nya kuddar till soffan med, ska inte ha gröna längre, för passar inte ihop med det andra i rummet.

Idag har jag varit på Eko och köpt mig nya gardiner, handlat och sedan precis som alla andra börjar plocka ner julen. Rätt skönt att få bort allt det där, även om det är mysigt så länge det varar, men man tröttnar efter ett tag.

i morgon ska jag fortsätta med att städa och byta gardiner, men innan dess ska jag en runda till skolan, ska prata lite om skolarbetet som jag lämnade in i torsdags, får se om det blir mycket som ska göras om, eller hur det blir spännande!!

Annars händer det nog inte så mycket skoj i veckan, Tänkte att jag skulle rensa i alla garderober och skrubba i alla hörn här hemma nu under mitt "lilla" lov, på drygt 2 veckor, innan skolan börjar igen.. Får se hur långt jag kommer med mina planer, brukar inte bli som man planerar..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju fest på fredag det är väl skoj??

Anna sa...

haha, ja visst är det skoj:) men när jag skriver vecka, så menar jag bara måndag - torsdag, det andra är helg för mig:P