Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
17 januari 2010

postheadericon Inbrott

Jaaa, inatt hade vi inbrott i bilen, FAN vad arg man blir. Hade inte tagit mer än fronten till bilstereon, men hela rutan är krossad och slutsteget hade dem klippt sladdarna på, bara en massa att förstöra, som kommer kosta oss pengar.. USSH VAD ARG MAN BLIR!! Har i alla fall gjort en polisanmälan på det hela, inte för man kommer något ärt med det, men i alla fall. Man ska ju göra anmälan på sådana saker.. Så nu har vi ingen bil fram tills rutan är lagad... Så vilken rolig "jullovs" vecka jag kommer att ha. bara för det är denna veckan jag är ledig från skolan. Väl passat va? Men det jobbigast är att min bror hade med haft inbrott, fast i deras källare i gårnatt, men tror inte det är något samband med det hela... Men man vet aldrig??

nej slut traggat om detta. Var på ikea innan idag, blev lite saker i alla fall.. Äntligen hittade jag en golv-blomma som jag gillade, så nu blev det snyggt och fint igen här hemma:)

nej nu ska jag gå och laga lite mat, blir hemmagjort pizza idag:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jäkla nötter det finns!

Anna sa...

jaa kan man verkligen säga..