Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
18 januari 2010

postheadericon Måndag


Idag händer det inte speciellt mycket. Man är fortfarande lite upprörd, men det släpper nog under dagen.. Ska hem till mamma i eftermiddag, ska träffa min kusin som har en av dem maskinerna, som jag vill ha. Ska stansa ut lite bokstäver av henne, spännande! Ska även köra hem bilen så den finns hemma hos dem i stället, men vet aldrig om dem kommer tillbaka och tar resten i bilen.. JÄVLA IDIOTER!!

Sen skulle jag behöva komplettera den där saken till mitt gamla arbete, ussh drar mig för det. Men hade varit skönt att ha det gjort med. ÅS får nog ta mig i kragen och göra det idag..

Förresten, har kommit en del snö i natt ju, trevligt! Skönt att slippa se den gamla äkliga, svarta snön. Bra med lite ny och vit snö igen! Men vi ska verkligen inte klaga på vintern i år. För vi har ju haft en redigt vinter, kan man väl ändå säga. Mamma visste inte om vi hade uppleft en sådan här vinter någonsin innan. och det tyder väl på en del saker???

2 kommentarer:

Sara sa...

Vad tråkigt gumman med inbrottet, vilka idioter det finns!
Länge sedan vi sågs nu men så blir det när man har så fullt upp hela tiden. Hoppas vi kan hitta på nåt kul snart iaf:)pussåkram Zarah

Anna sa...

Ussh ja, det är inte kul.. Ja, det måste vi göra. Längesedan vi hittade på något.. ja som sagt, men har alltid en massa att göra.. Puss å kram