Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
20 januari 2010

postheadericon Styrelsemöte..

Nu har vi precis haft styrelsemöte, och allt gick bra. Ska ha årsmöte den 6 mars, så mkt som ska fixas till dess..

HAr kollat på två Beck filmer tillsammans med Lena.. Har även hämtat ut min telefon som varit på lagning, så nu ska den säljas. kan få en hel del för den:) Tackar man inte nej till direkt:)

I morgon är det skolan igen som gäller, ska bli ganska trevligt faktiskt, har längtat lite. tyvärr blir det ingen träning som jag sett fram emot. Men jag HOPPAS verkligen det blir av på fredag, för vill verkligen börja träna nu på allvar. Behöver det!! Men vill inte gå dit första gången själv, dels för jag inte vet vart det ligger och sedan dels för jag inte vet hur man gör med sakerna.. Men jag HOPPAS verkligen det kommer igång snart!

Idag postades mina älskade saker som jag vann på tradera, så förhoppningsvis är dem framme tills på fredag, så jag kan hämta ut dem då:):):):)

0 kommentarer: