Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
26 januari 2010

postheadericon Skolstart!

Idag var det dags för den nya skolstarten, med ny klass och ny basgrupp, hoppas den kommer funka lika bra som förra gruppen gjorde:) Allt känns allmänt rörigt just nu, mycket att ta in som alla säger under introduktionen, men det brukar lösa sig med tiden..

Ikväll händer det inte alls mycket vad jag vet, ska ta vara på min lediga tid, nu innan allvaret drar igång på riktigt. Så någon film och lite mat blir det nog. I morgon är jag ledig, då ska jag klippa mig!!

0 kommentarer: