Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 mars 2009

postheadericon Fest..

Igår hade jag en mycket mysig och trevlig dag tillsammans med mina vänner. Först vara jag inne i stan och shoppade en del med Zarah:) Köpte ett par skit snygga stövlar, en sjal och sen en vårjacka. Men jag har nog bestämt mig för att lämna tillbaka den och köpa en annan som jag hittade inne på Vero Moda, men nackdelen är att Zarah köpte en sådan med, men i så fall blir det inte samma färger, hehe:) Men jag får fundera under dagen, annars åker jag in och byter i morgon efter jobbet(hoppas bara att den finns kvar då).. Sen köpte vi inflyttningspresent till lilla Lina med, där vi var på middag på kvällen. hade en mycket mysig kväll tillsammans med tjejerna:)
Vid 10 tiden åkte vi vidare till en annan fest inne i stan, hade lika trevligt där. Tyvärr stack vi ut så sent, så vi kom inte in på något uteställe och fick sitta på Burger King i över en timme för att vänta på bussen:( Men vi överlevde!

Här kommer lite bilder fårn kvällen, som jag vet att vissa nog är intresserade av:)












(EFTERSOM DETTA INTE BLIR SOM JAG VILL OCH PATRIK INTE ORKAR HJÄLPA MIG, FÅR DETTA TEXTEN BLI MITT I ALLT, SKULLE VARIT UNDER ALLA BILDERNA, MEN FICK INTE TEXTEN ATT VARA DÄR, HATAR DETTA PROGRAMMET EGENTLIGEN)
Nu håller jag på att tvätta för fullt, tycker det är skit trist,men det måste göras. Ska hem till Lena på middag ikväll. Sen ska vi nog bara lata oss och kolla på film:)

0 kommentarer: