Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
27 februari 2009

postheadericon KEVIN 3 ÅR!

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det KEVINS 3 ÅRS DAG! HURA HURA HURA!

Jobbat som vanligt idag, dagen gick alldeles FÖR snabbt.. Direkt hem till Kevin där man blev bjuden på först tacos och sedan en jätte fin tårta, mums vad gott:) Har även gisat med Linnéa hela kvällen:) Har precis betalat våra räkningar och nu ska jag strax gå och sova, är SUPER trött...

I morgon ska jag först in till stan med Zara, vi ska kolla på present till lilla Lina, sen ska jag kolla lite runder. Nu har man KANSKE något över som man kan unna sig, hehe... Sen är det fest för hela slanten på kvällen:). Hoppas det kommer bli en bra dag i morgon:) Nej nu ska jag fixa mig inför sängen, godnatt på er alla!

0 kommentarer: