Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
06 februari 2009

postheadericon Resa...

Idag bokade viäntigen våran efterlängtade resa till Las Vegas, blev kanske lite dyrare än jag tänkt mig, men det får det vara värt:) Åker den 15 september och kommer hem den 26 september. Eftersom resan tar 17 timmar så bestämde vi oss för att stanna i 10 nätter, och vi blir borta i 12 dagar sammanlagt. Det ska bli SÅÅÅÅ härligt så det går inte att beskriva:) Det är billigt där nere "hyfsat" så det blir nog en del shopping om jag känner mig sjäv rätt:) Åhh jag längtar såååå!

Annars så igår satt vi barnvakt till kevin (även under natten), han mådde inte alls bra, och hostade så han kräkte ner hela våran säng, när vi hade bytt alltihop, så kräkte han IGEN, ner allt. Men det är inget han kan hjälpa, han är ju så liten, men duktig var han för han kräkte det mesta inne på toaletten.. Men tyvärr blev det inte många timmars sömn inatt, varken för mig eller PAtrik (idag har jag varit ledig), men patrik skulle upp och jobba så han var grymt trött, men han jobbade bara till kl 12, så farlit var det ju inte..

Annars så händer det inte så mycket.. Ska jobba i helgen, och resten av veckan för den delen, men nu har jag något att se framemot när jag jobbar, en RESA!

Nej nu ska jag kolla på filmen som Patrik satt igång.

HA en fin kväll....

0 kommentarer: