Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
26 februari 2009

postheadericon Herregud!

Herregud vad trrtt jag är ikväll. Skulle kunna somna rätt upp o ner jusst nu, men nej, ska bara skriva ett litet kort inlägg hade jag tänkt mig...

Igår den 25 februari blev Patrik morbror IGEN för 6 gången, hehe! Det var hans näst älsta syster som fick en liten gosse, klockan 04:40. Vet tyvärr inget mer om det jusst nu. Har bara fått höra det på omvägar, och hittat denna bilden....



Annars så händer det inte mycket, eller jo, men inget intressant för er. Bara en massa förpliktelser att göra på kvällarna. Idag har Lena varit hä lagat middag och sen kollat på en film, gött:) Har precis duschat.. ska allldeles strax lägga mig, är AS trött.. men bara en dag kvar sen är det HELG!!!!



I morgon fyller KEVIN 3 ÅR! Så då blir det kalas för hela slanten:)

0 kommentarer: