Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
10 februari 2009

postheadericon Snö

Jusst nu snöar det för fullt ute. Dem har sagt att det ska bli nökaos inatt och i morgon, jag som ska jobba i morgon, hoppas bara att jag kommer dit i morgon. Men får gå upp exta tidigt och sådär, så fixar det sig säkert.

Annars så har det gått bra på jobbet, hade igentligen ine behövt vara där, för dem hade fixat det själva, men jag fick pengar i allfall. Efter jobbet skulle jag då in på VLC ovh snacka med dem om högskolan och så, men dem hade inte öppet (hade sagt till mig att dem ska ha öppet på tisdagar till kl 18:00), så jag gick en sabbis till H&M, för att höra med dem om min klänning hade kommit in, men ännu hade den inte kommit in, men dem trodde att den skulle komma in innom det närmaste, så måste hålla utskik efter den:)

Nu ikväll så händer det inte alls mycket, måste fixa en del saker här på datorn, bla skicka in sommaransökan, som jag fortfarande inte har gjort, men jag har redan jobb, men måste tydligt ändå skicka in en ansökan, låter konstigt, men ja bara att göra som dem säger...

Annars så är det inget nytt, vad jag vet. I morgon kommer dem och ska kolla på våran ugn (det tar ca 60 min för den att bli varm), så jusst nu använde vi inte den...

nej nu ska jag sluta tragga...

0 kommentarer: