Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
11 februari 2009

postheadericon Kopierat

Som ni ser så har jag en nya "räknare" på min sida. Äntligen har jag hittat en sådan som ja sagt att jag velat ha lääänge. Hoppas Johanna att du inte blev ledsen för att jag kopierade den från dig.... Förlåt i såfall...

Men den ser ganska "kladdig" ut jusst nu, men patrik lovade att fixa till min blogg till helgen, så den får se utsåhär, så länge.. Hoppas ni kan ståut ändå:P

idag har det varit jobb för hela slanten. Dock lite svåt att ta ig till jobbet, men man körde sakta så gick det. I arkelstorp (som jag jobbat i idag) var det dubbelt så mycet snö än vi har här. Lite orättvist, men men..

Nu ska vi kolla på film. Vet ej vilken.. Men bra är den säkert... I morgon ska jag jobba, men bara till halv 3-3, så slappt blir det, sen kommer Lena hit och vi ska lagat och kolla på film, blir en myskväll:)

Jag vet inte(för jag har inte kollat ännu) men jag tror att Patrik fixat något med min blogg nu, han lånade datorn, och jag fick inte kolla det innan jag var färdig med detta inlägget, hehe!!!

0 kommentarer: